fredag 8 juni 2012

Dockskåpet 7


Takterrassen var i pappas original med ett staket runt. Jag tog glasspinnar och limmade fast dom på långa liter. Sedan målade jag allt vitt.

.
Jag gjorde utemöbler av glass- och ätpinnar.



Jag gjorde även blomlådor av glasspinnar, målade och satta i torkade och plastblommor i.


Av tungspatlar som jag hade tingad mig till hos läkaren gjorde jag en sandlåda.


Av grillpinnar och en rundstav gjorde jag en torkställning.


Den ena möbeln som var kvar sedan pappas tid fick stå på takterrassen.


Det var en tapet som liknade asfalt på takterrassen. Den var jag tvungna till att ta bort eftersom att alla sladdar låg under tapeten. När jag har kopplat alla sladdar så tapetserade jag med en tapet med små stenplattor.

Så här fin blev takterrassen.

1 kommentar:

  1. Det är jättekul att se alla detaljer som du har fixat till på dockskåpet.

    SvaraRadera